Intrebari frecvente

Informatii livrare

Ce variante de livrare sunt diponibile?

Livrarea tuturor comenzilor se efectueaza exclusiv prin servicii de curierat. Marfa nu se poate ridica personal de la sediu social sau din depozitul logistic.

Cat dureraza procesul de livrare?

De regula, livrarea se face in 24-48 de ore, conform politicii firmei de curierat.
Orice eventuale intarzieri sunt cauzate de perturbari ale fluxurilor de transport ale curierilor.

Cum pot verifica statusul comenzii?

Dupa generearea AWB-urilor de expeditie, veti putea urmari statusul livrari pe site-ul firmei de curierat, in sectiunea AWB Tracking 

Imi trebuie cont pentru a plasa o comanda?

Comenzile se pot lansa si fara crearea unui cont, insa trebuie indicate in sectiunea Adresa de livrare/facturare, date valide pentru procesare/ finalizare comanda.
Nume Prenume, Adresa de livrare/ facturare, Adresa de email si Numar de telefon.

Intrebari frecvente

Ce metode de plata sunt diponibile?

Puteti opta pentru:

  • Plata cu cardul Online, prin procesatorul de plati EuPlatesc, procesarea si expedierea comenzii in aceeasi zi pentru produsele aflate in stoc, in cazul in care plata se confirma pana in ora 15 a fiecarei zi lucratoare.
  • Plata la livrare, COD (Cash on Delivery) – Achitati contravaloarea facturii la curier.
  • Ordin de plata – livrarea se va efectua dupa confirmarea viramanetelor bancare in contul vanzatoarului.

Cat costa livrarea comenzilor?

Beneficiati de livrare GRATUITA pentru comenzile cumulate intr-o singura zi pana in ora 16:00, ce depasesc 500 net.

In cazul comenzilor sub pragul de gratuitate, se percep taxe de livrare de 24 de lei + TVA pentru zonele de livrare la care nu sunt kilometri suplimentari conform retelei FAN Courier.

Cum pot returna un produs?

1. Conditii Generale ale Politicii de retur

a) Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului;

b) Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt ele definite la art 2. pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele Juridice nu au drept de retur indiferent de modalitatea de achizitie sau de plata;

c) Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producator pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent in mod obligatoriu, prezenta lui fiind specifica producatorului ori produsului respectiv. Prezenta sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra ca produsul este exact in forma si conditiile in care a fost eliberat de catre producator. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renuntare la contract (returnare);

d) Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/EU, punctul 47 din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa o faca intr-un magazin. De exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte;

e) Singurele costuri pe care trebuie sa le suportati (in cazul in care produsul este sigilat ori desigilat dar cu foliile de protectie intacte) sunt taxele de transport si asigurare pentru returnarea coletului;

f) Produsele aduse in stoc in urma unei cereri speciale (Ex.: Configuratii speciale de PC, culori speciale la alte produse etc.) nu beneficiaza de retur;

g) Produsele insotite de servicii (Ex.: Asamblare calculator, montare camere de supraveghere etc.) nu beneficiaza de retur;

h) SMART BOUTIQUE SRL, poate refuza colaborarea cu consumatorii care au abuzat de dreptul de a renunta la cumparare (retur) fara o notificare in prealabil;

Cum plasez o comanda?

Plasarea comenzilor pe site-ul HIK.RO a fost optimizata pentru a se efectua cu efort minim din partea utilizatorului, estimat la mai putin de 10 click-uri.

  • Din meniul din partea stanga alegem categoria de produs,
  • Selectam produsul dorit,
  • Verificam ca produsul are stoc valid, (in pagina produsului apare cu verde “In stoc” – stocuri sincronizate la inceputul fiecarei zi, produsele cu stoc redus pot avea in realitate stoc epuizat la momentul plasarii comenzii)
  • Vizualizam cosul de cumparaturi, verificam cantitatile produselor dorite si apasam Finalizare Comanda.
  • Completam cu atentie Datele de livrare si Facturare, bifam suplimentar in cazul in care livram la o alta adresa decat cea de facturare.
  • Selectam metoda de plata, citim si validam termenii si conditiile
  • Apasam butonul Plaseaza Comanda
  • Verificam pe email statusul comnezii, sau direct din contul de client, in cazul in care ati bifat optiunea de Creare cont.

Cum pot obtine informatii legate de produse si servicii?

HIK.RO oferta suport tehnic GRATUIT clientilor sai in baza numarului comenzii finalizate pe site-ul nostru prin:

Deasemenea oferim Consultanta tehnica in vederea configurarii de sisteme integrate pentru proiecte ample din sfera DSVCAM (Detectie Supraveghere Video Control Acces Monitorizare) in sectiunea Solicita Oferta

Cum beneficiez de Garantie?

Produsele catalogate ca si echipament, achizitionate de pe HIK.RO, beneficiaza de garantie, in functie de tipul de produs (aceasta garantie poate varia de la 6 luni la 5 ani). Daca ai intampinat probleme cu unul din produsele achizitionate, poti apela fara griji la serviciul de service hik.ro

Factura de achizitie constituie Certificatul de Garantie – (Garantie in baza Facturii)

Ce trebuie sa faci? In primul rand, te rugam sa completezi formularul de retur. Te rugam sa nu trimiti produse in service inainte de a completa acest formular si a fi contactat de un consilier Hik Romania. In lipsa acestui formular, identificarea ta si a comenzii este mult mai greoaie si acest lucru va mari termenul de solutionare a problemei (odata ce produsul tau ajunge in service, acesta va fi diagnosticat, reparat sau inlocuit – in functie de caz – in termen de 15 zile calendaristice).

Dupa ce vei completa acest formular, vei fi contactat telefonic de catre un consultant HIK.RO care te va ghida spre solutionarea problemei.
Asigura-te ca ai diponibila Factura de achizitie, o poti gasi pe mail sau in contul tau de client.

× Întrebări? Contacteaza-ne acum!